ARITMOS
Solucions de software

Sage ERP X3 Logística

Coordini els fluxos d'emmagatzematge de la seva empresa amb un software especialitzat en la gestió logística

  • Presentació
  • Funcionalitats
  • PDFS

Sage ERP X3 Logística gestiona les informacions associades als seus fluxos d'emmagatzematge. Altament parametritzable per Aritmos, Sage X3 Logística conjuga rendibilitat, flexibilitat, convivència i obertura, per adaptar-se a les necessitats d'explotació dels magatzems, a les exigències dels departaments logístics i informàtics i als diferents sistemes d'informació de la seva empresa. Sage X3 Logística implementat per Aritmos pot funcionar de forma autònoma o integrat amb el sistema de gestió de l'empresa. Aquesta solució s'integra de forma natural a l'ERP.

 

Sage ERP X3 Logística respon a les necessitats d'explotació operacional de tot tipus de magatzem. Està destinat a magatzems amb una problemàtica de fluxos interns i externs molt complexa. Gràcies al mòdul de desenvolupament es pot adaptar l'aplicació a les exigències de l'activitat comercial de les empreses.

 

 

Funcionalitats

Característiques Generals

Una solució de Gestió

  • Sage X3 Logística és una solució per a la Gestió de la Logística que respon a les necessitats d'explotació operacional de tot tipus de magatzem.
  • Està destinat a magatzems amb una problemàtica de fluxos interns i externs complexa.
  • Sage X3 Logística treballa en entorns oberts (Windows 95, Windows 98, Windows 2000, Windows NT, Windows XP i UNIX) i amb bases de dades SQL Server i Oracle, en manera client I servidor, o en manera Web (Intranet/Internet).
  • Gràcies al mòdul de parametrització i desenvolupament es pot adaptar l'aplicació a les exigències de l'activitat comercial de les empreses.
  • També es pot utilitzar qualsevol llenguatge del mercat per realitzar adaptacions, recolzant-se en les API d'accés als objectes.
  • Les pantalles existeixen tant en manera gràfica com en manera caràcter per als dispositius mòbils, d'acord a l'ergonomia de Windows (llista esquerra, pestanyes, botons d'acció), facilita l'ús del ratolí, disposa d'una ajuda en línia, de la possibilitat de consultar per zoom via túnels parametritzables, etc.

Arquitectura sòlida

  • Altament parametritzable, és una aplicació disponible en 8 idiomes i es pot traduir a qualsevol idioma europeu.
  • Determinats articles suporten nombres de sèrie que seran objecte de registre en el moment de la preparació i/o l'expedició de comandes.
  • Aquesta gestió particular es parametritza a nivell d'article, en la manera entrada i sortida, i en la línia d'entrada i sortida.
  • És un sistema multilingüe, multiplantes (gestiona de manera simultània els fluxos d'una o diverses plantes, afegint paràmetres de gestió del sistema), multidipositaris (gestiona en un mateix magatzem un o diversos dipositaris, és a dir, propietari/segon d'estoc/segon), i mutimagatzems (gestiona diversos magatzems o conjunt d'ubicacions amb la mateixa estructura física).
  • Dins d'una mateixa nau permet dividir el magatzem en diverses zones (de preparació, fabricació, emmagatzemament, etc.).
  • Permet la definició de les característiques de gestió d'un conjunt homogeni d'ubicacions segons les estructures d'emmagatzemament. A més, es poden definir les regles de sortida dels productes (FIFO, UFO, etc.).
  • Sage X3 Logística gestiona, per a cada articulo, fins 5 nivells de contenidors corresponents a, per exemple, palets, caixes (amb coef. conversió), sacs (amb coef. conversió), i unitat de consum.
  • El nivell de palet es pot gestionar de forma completa o fraccionat, tant en entrades com en sortides.

Control òptim d'entrades

  • Permet el tractament i parametrització de tota la informació dels processos d'entrades d'articles de magatzem.
  • Després de la recepció dels productes al magatzem, Sage X3 Logística cerca una ubicació apropiada d'emmagatzemament, bé automàticament (podent associar a cada estructura d'emmagatzemament un sentit d'exploració d'ubicacions a fi d'optimitzar els moviments) o de forma manual.

Planificació avançada de sortides

  • La data FIFO determina l'ordre de sortida del magatzem sent la mercaderia més antiga la que surt en primer lloc. Sage X3 Logística permet gestionar els reaprovisionaments a picking; els límits del reaprovisionament són parametritzables.
  • El picking es pot gestionar en diversos nivells a través de zones assignades (picking d'Unitats de Consum (UC), picking de caixes, reserva avançada, etc.). En aquest cas els reaprovisionaments es fan en cascada, de la reserva avançada cap al picking de caixes i del picking de caixes cap al picking d'unitats. Els productes que no tenen una ubicació de picking poden ser preparats directament a partir d'ubicacions assignades (reserva).
  • Sage X3 Logística permet seleccionar comandes de diferents maneres per realitzar les notes de càrrega o de preparació (selecció manual, selecció multicriteris automatitzada), l'usuari pot desmarcar les seves comandes (de manera total o parcialment) en cas d'error o si considera que el pes o volum de la preparació seleccionada no li convé (sobrecàrrega de feina, volum massa important, etc.).
  • En la manera preparació la gestió de bonys permet que el sistema calculi la mida i el nombre necessari per preparar una comanda. Es poden realitzar procediments de control de preparació per esbrinar la conformitat dels bonys: control de pes, seguiment de codis de barres, etc. Sage X3 Logística permet la gestió del Cros-Docking (en prioritat o en ruptura) i la gestió de tallers i operacions de final de cadena (kitting).


Expedicions senzilles

  • Sage X3 Logística permet: - reagrupar les comandes dels clients en rutes sobre la base d'una ruta de referència, d'un codi de transportista, etc. Les rutes s'assignen manualment a les ordres de lliurament o es generen automàticament durant la creació de la capçalera de l'ordre de lliurament per interface, les esmentades rutes poden ser modificades per l'operari a tota hora. - abandonar l'expedició de l'ordre o d'una part de la seva preparació, independentment de l'estatus d'avenç de l'ordre de lliurament. - la paletització I gestió d'Unitats de Manipulació (UM), funcionalitat amb què es poden associar els bonys a una UM o Unitat d'Expedició. Una funció de paletització automàtica permet crear palets amb els "grans bonys" sense passar per un procés manual. Una vegada que els bonys són paletitzats en UM, l'etapa següent consisteix a realitzar la declaració de la càrrega de les UM al camió.

Fàcil accés a les dades

  • Sage X3 Logística utilitza un generador d'informes Crystal ReportsTM, i proposa una biblioteca d'informes estàndard i personalitzables.
  • Enviar dades a fitxers i correus electrònics són funcions estàndards. Una funció permet definir la taula d'estadístiques que integra dades atenent diversos criteris i facilitant la seva consulta mitjançant zoom s successius que permeten visualitzar fins a l'últim detall. Una sèrie d'eines complementàries completen aquest conjunt de funcionalitats.
  • Sage X3 Logística permet la realització de consultes via Internet. Utilitza el codi de barres per controlar les entrades, l'emmagatzemament, la sortida de magatzem, les transferències internes, la preparació de comandes, la càrrega de camions, etc.
  • Sage X3 Logística pot funcionar amb sistemes perifèrics que ofereixen la possibilitat de capturar directament les dades amb l'ajuda de sistemes d'identificació automàtics i controlar els fluxos en temps real amb terminals radiofreqüència.

Relacions exteriors segures

  • Sage X3 Logística aquesta pensat per permetre la comunicació amb altres sistemes.
  • L'aplicació disposa d'un sistema de tolerància d'avaries que permet el funcionament del sistema sense interrupció del programari (seguretat en disc, visor d'esdeveniments i control commitment, procediments de back-up), a més ofereix una gestió d'usuaris i de "qui fa què".


Logística i Magatzem Arquitectura

  • Multiplantes I multidipositaris
  • Multimagatzems
  • Multitipus de magatzem
  • Gestió de reserves
  • Nombres de lot
  • Codi EAN
  • Control d'ubicacions
  • Classes de rotacions i assignacions
  • Equivalències entre contenidors
  • Multilingüe
  • Gestió de dipòsits temporals i transferències
  • Gestió de 4 a 5 nivells de contenidor
  • Nombres de sèrie
  • Validació automàtica de moviments
  • Estructura a un nivell (equips)

Entrades

  • Cartera d'entrades previstes
  • Gestió administrativa de recepcions
  • Gestió de recepcions
  • Bloqueigs litigis
  • Ubicació automàtica o manual
  • Gestió dinàmica d'ubicacions
  • Ubicacions multiarticles i multilots
  • Ubicació per proximitat picking
  • Agrupació en l'entrada
  • Gestió d'estocs en duana
  • Gestió de palets multiarticles i multilots
  • Gestió de moviments varis

Sortides

  • Cartera de lliuraments
  • Preparació parcial de lliuraments
  • Gestió de restes
  • Gestió d'urgències i ruptures
  • Gestió del FIFO amb dates parametritzables
  • Reaprovisionaments I picking
  • Gestió d'ubicacions disponibles
  • Ordres de preparació
  • Seguiment de l'estat de la preparació
  • Preparació sota comanda
  • Optimització del desplaçament d'homes i màquines
  • Gestió de prioritats comercials
  • Preparació d'ordres de lliurament
  • Gestió de FIFO mínim
  • Gestió de notes de càrrega
  • Declaració de bonys
  • Preparació de bonys
  • Reubicació de moviments de sortida
  • Definició del limiti de reaprovisionament de cada nivell de picking
  • Estadístiques de la cartera d'ordres de lliurament
  • Ordenació de lliuraments
  • Preparació del fluix|flux de comandes acumulades (2 fases)
  • Gestió de ruptures en comandes acumulades
  • Agrupació de comandes amb o sense preparació de bonys
  • Gestió del Cros-Docking (en prioritat o en ruptura)
  • Gestió de tallers i operacions de final de cadena (kitting) Processos de muntatge de materials


Expedicions

  • Gestió de rutes de lliurament
  • Informes d'expedició
  • Anul·lació d'expedició
  • Reintegració d'estocs
  • Prefacturació transport
  • Gestió d'UM (Unitats de Manipulació)
  • Traçabilitat fins al lliurament
  • Simulació de costos de transport
  • Gestió de càrregues d'expedició


Utilitats

  • Nivells d'estoc al magatzem
  • Transferències
  • Explotació d'histèrics i consultes
  • Utilització de codis de barres Informes de seguiment Inventaris
  • Documents i etiquetes estàndards
  • Eina gràfica d'edició (Crystal Reports)
  • Agrupació en estoc
  • Consultes via Internet
  • Anàlisi de càrregues i seguiment d'activitat
  • Gestió de molls de càrrega i la seva ocupació
  • Consolidació multiplanta d'estocs

Comunicacions

  • Interfases estàndard amb altres aplicacions
  • Transport (EDI)
  • Procediments
  • Radiofreqüència
  • Informes de lliurament
  • Interfases en temps real amb perifèrics (Geomips)

 

 

 

 

 

 

 

 

Seccions del lloc web
d