Sage ERP X3 Subministraments és una solució per gestionar els subministraments de la seva empresa. Ha estat desenvolupat amb les mateixes eines que els mòduls que conformen Sage ERP X3, aportant solucions a les necessitats específiques del sector.
Sage ERP X3 Subministraments treballa en entorns oberts (Windows 95, Windows 98, Windows 2000, Windows NT, Windows XP i UNIX) i amb bases de dades SQL Server i Oracle, en mode client / servidor, o en mode Web (Intranet / Internet).
Gràcies al mòdul de desenvolupament es pot adaptar l'aplicació a les exigències de l'activitat particular de les empreses, permetent integrar la informació dels processos de la seva empresa i integrar-los a la base de dades corporativa.
Els formularis existeixen tant en mode gràfic com en mode WEB, segueix l'ergonomia de Windows (llista esquerra, pestanyes, botons d'acció), facilita l'ús del ratolí, disposa d'una ajuda en línia, de la possibilitat de consultar per zoom via túnels parametritzables, etc.
Sage ERP X3 Subministraments aprofita totes les funcionalitats genèriques de Sage ERP X3 integrant els mòduls corresponents sense fissures oferint una solució de màxima fiabilitat.
